sobota, 17 września 2011

Łuć

[narzekanie]
W zeszłym roku chciałam jechać na spotkanie forum analizatorów. I nici, bo wszystkim pasowało spotkać się w Łodzi, a dla mnie to koniec świata. W tym roku chciałam być na spotkaniu tgwtg.pl i - uwaga - wszystkim pasowało spotkać się w Łodzi. Borze liściasty, dlaczego wszyscy ludzie mieszkają w Łodzi (i w okolicach Łodzi)? Kogokolwiek poznaję przez internet, jest z Łodzi. Nie za dużo tam was?!
[/narzekanie]

Swoją drogą.

Kontury cienkopisem są, teraz tylko myślę gdzie jaki kolor, więc już połowa pracy za mną. To co tam macha spod grobu to zombiak niewyglądający jak zombiak. W ogóle mój brat uznał, że to nie jest fanart dla Kolmyra, bo nie ma tam mrówek i niedźwiedzicy...

3 komentarze:

  1. racja. ale to też daleko :p

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z Bydgoszczy, czyli trochę bliżej :P. A rysunek bardzo dobry. Co do opinii brata, to czasem nie warto chyba wrzucać wszystkiego (choć i takie się zdarzały).

    OdpowiedzUsuń