wtorek, 4 października 2011

No bo

...mam teraz głowę zajętą początkiem roku na uczelni. Światem zapanował chaos. I nie rysuję niczego fajnego i nie jestem w stanie niczego napisać, dlatego mój blog umiera. A w ogóle to dzisiaj dostałam maila od mojego ulubionego pana profesora, ale nie będę miała z nim zajęć i nie wiem co z tym zrobić, rozpacz, poważnie. Czemu tak?

No dobra, żeby coś na moim blogu jednak się znalazło, wrzucam parę linków z Youtuba, moje osobiste znaleziska. Otóż szukałam ostatnio czegoś podobnego do genialnej twórczości Antonisza (jeśli ktoś lubi psychodelę i bycie na haju, a jakimś cudem Antonisza nie zna, polecam link oraz link i całą resztę). Czegoś równie chorego i strasznego, ale w taki twórczy i odrealniony sposób, a nie jakiśtam przeciętnie odrażająco horrorowaty. Poszukiwania mi nie wyszły tak jak chciałam, ale po drodze znalazłam coś innego wartego uwagi:
* film o przemijaniu - choć się dłuży, od początku intryguje, a potem coraz bardziej napełnia klimatem grozy; jest naprawdę bardzo prosty, ale czym dalej, tym bardziej promieniuje poczuciem samotności i smutku;
* Pafnucy - ja chcę, żeby tak wyglądały filmy dla dzieci - prawidłowo!
Będę szukać dalej.

PS. jeszcze w temacie JołTuba YouTuba. Link - choć w wersji komiksowej fajniejsze, to i tak miło zobaczyć. A w ogóle, widziałam w sklepie genialne bluzy z Wilq'a, ale drogie. I nie kupiłam, i teraz cały czas myślę o tym, jakie one były fajne i do czego by mi taka bluza pasowała. :(

Dziwnym nie jest.

EDIT: natomiast jeżeli chodzi o całe kanały, to z dziedziny "absurdu i psychodeli" ostatnimi czasy wygrywają dla mnie Giuseppe Ragazzini (genialne po prostu), a na drugim miejscu Cyriak.

2 komentarze:

  1. W Bydgoszczy koszulki z Wilqiem mocno staniały (29.99-39.99zł). Nie wiem jak u Ciebie, ale może jeszcze raz warto się tam wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info - dzięki Tobie stałam się szczęśliwą posiadaczką czarnego T-shirtu z Entombedem (za 29.99!) :D Teraz mogę czuć się zła i mroczna ;) ;)

    OdpowiedzUsuń