niedziela, 6 listopada 2011

Kiedyś byłam na takim filmie...

Kaja: Na "Złotym Kompasie" byłam w kinie (...) Jedno mnie w tym filmie zastanawiało - dajmony dorosłych bohaterów przyjmowały zawsze tylko jedną formę - i tu rodzi się pytanie, jak do samochodu zmieści się człowiek mający dajmona-słonia?
Lauren: Ach, te nieścisłości 8D Mniejsza o słonia w samochodzie - oni nie mieli co robić z delfinami i wielorybami na suchym lądzie!


(Udział wzięli: Randomowy Człowiek, dajmon-wieloryb, mega akwarium na kółkach i inni.)

6 komentarzy:

  1. dajmonA, w rodzaju żeńskim.
    i do tej pory nóż mi się w kieszeni otwiera, jak pomyślę o tym poronionym potforze (sic!).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomyślałam o tym, że rzeczywiście dajmony w Złotym Kompasie są płci przeciwnej w stosunku do daemian :( Załóżmy, że ten chłopak z komiksu to krótkowłosa dziewczyna XDD'''

    (Chociaż, jeżeli nie patrzeć na Złoty Kompas, a na dajmonizm jako na naukę ogólnie, to zdarzają się dajmony tej samej płci, co wbrew pozorom nie ma związku z odmienną orientacją seksualną daemiana.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki 8D
    A wiesz, jaki to jest inspirujący temat? Zaczęłam sobie w głowie układać scenariusz do horroru. O tym, jak człowieka prześladuje wieloryb, którego nikt poza nim nie widzi *mwahahaha!* :P :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, ejejej, czy obecność Sky oznacza, że jestem homo? :<<<<< Twój argument jest inwalidą!
    Ale wieloryb... 8D A w książkach na serio było coś o tym, że ludzie z formami wodnymi musieli spędzić życie na morzu. Przesrane.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, hej Lau :D

    No właśnie napisałam, że NIE ma to związku z odmienną orientacją seksualną XD To by było bez sensu.

    Całe życie na morzu? No cóż, nie każdemu to pewnie pasuje...

    Z tego co pamiętam ci od ptaków byli chyba cyganami, jeżeli się nie mylę. Dobrze wiedzieć, nie? ^^'

    OdpowiedzUsuń