sobota, 5 listopada 2011

Więcej nie zmieszczę.

Kiedy studia wypiorą człowiekowi mózg z wszelkiej inteligencji i kreatywności, człowiek taki może wrzucić na bloga tylko i wyłącznie:
a) szkic, który zapomniał wrzucić w poprzedniej notce:

b. rysunek nabazgrany na szybko na kolanie (na nic próby upiększania własnym malarstwem sprzed paru miesięcy):

Właściwie powinnam się z tymi pracami schować.

Żeby pogrążyć się we własnej beznadziejności dodam tylko, że w tym samym czasie inne osoby tworzą same genialne rzeczy:
a) dostałam rysunek od Naci [link]. Niesamowite, jak działa na odbiorcę. Wystarczy patrzeć - i już tworzy się w głowie cała historia. (Dla mnie osobiście ten rysunek przedstawia bohatera opowiadania, które już się zakończyło, a on patrzy w przeszłość. Przedstawia pustkę po tym, co już nie wróci. Jednocześnie jego retrospekcja będzie wstępem do dalszej fabuły. Czy rysunek nie jest głęboki właśnie dlatego, że każdy go zinterpretuje inaczej?).
b) mój brat dostał rysunek od Tomasza - [link]. Spotkaliśmy go dzisiaj i brat na wiadomość, że "to ten od komiksów" od razu zaczął mnie męczyć, że chce od niego jakiś mały rysunek (oczywiście "potwora, strasznego potwora"). Tak, miał być mały, dwuminutowy rysunek, parę kresek. Ale T. pogardził skrawkiem papieru i długopisem, które mój brat podsunął mu pod nos i ze spokojem i namaszczeniem wyjął swój szkicownik i cały mega zestaw ołówków, długopisów i mazaków. Zapominając o czasie i przestrzeni oddał się twórczej pracy, bo jak stwierdziła Imana, z którą miałam przyjemność rozmawiać, T. po prostu nie może narysować małego, szybkiego, bylejakiego rysunku (bo jak ma zrobić RYSUNEK, to robi RYSUNEK i tyle).

(Obydwa rysunki w ramkę i na ścianę, ludzie.)

(A ja idę pomyśleć nad sensem tego, jak i co rysuję, a raczej czego nie rysuję i o co mi właściwie chodzi.)

PS. głupoty:
- najlepsi recenzenci wszechświata!!! (Tak, to ten sam Człowiek Wiadro, którego rysowałam :P)
- wieloryb, który cię widzi;
- "byłam dziewicą! byłam!"

8 komentarzy:

  1. Ad. a) --> Przerysuj ten szkic na czysto pod światło (tylko dodaj jej plecy..) i pokoloruj jakąś farbą, bo jest potencjał na Obrazek (taki przed większe O).
    Ad. b) --> Mi się najbardziej podobała wersja którą przez moment miałaś w banerze :d (ta z maźnięciami pisaka). A tak na poważnie, to najbardziej do Twej biegnącej sylwetki (po wycięciu z obrazka kota) pasowałoby zwykłe, narysowane tło jakiejś uliczki (tak samo zdeformowane jak postać).

    Nie zachwycaj się tak tym rysunkiem, bo mi się robi okropnie głupio. Natomiast "potwór straszny potwór" jest cudowny *_* (Następnym razem, proooszę, wyproś też obrazek dla mnie: różowego elfa śpiewającego francuskie piosenki na jednorożcu :c)

    OdpowiedzUsuń
  2. a) nocoty, mnie się nie podoba :/ ale jak tak mówisz to pewnie masz rację i jak znajdę czas to się za to zabiorę :3
    b) też myślałam o takim dorysowanym tle. choć i tak wolę chyba bez banera, dopóki nie wymyślę czegoś naprawdę dobrego.

    będę się zachwycać mwehehehehe~ giń.

    ok nie ma sprawy. ja już i tak jestem osobistym stalkerem tomasza ;p lol wyobraź sobie że akurat nasz stolik był tuż przy stoliku ludzi z bitew komiksowych i miałam tuż za plecami kikasa i resztę wszystkich super komiksiarzy, i załapałam się na zdjęcie z nimi *przemilczała fakt, że sama wepchała się do kadru* stalkerem być~

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. a czy elf ma srać tęczą na tego jednorożca??? no i czy w tle mają być troskliwe misie czy kucyponki?

    co chcesz na art trade'a? jak kirę to nie bardzo wiem jak on teraz wygląda dokładnie xd no i nastaw się że poczekasz na tego arta trochę :c o wiem, mogę narysować kirę srającego tęczą i jednorożce w tle @v@ błahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę 'potwora, strasznego potwora'! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bannery są w ogóle pełne zła i nie używam. Sam obrazek po prostu mógłby być dobry.

    Żadnego srania tęczą D8 to jest POFASZNA fantastyka D:

    Jak to nie wiesz jak Kira wygląda, masz przecież piękną ściągawkę na tubmlrze (jak to-to się odmienia ._o). Poza ty kto powiedział ze to musi być Kira, wyślę Ci opisowo w notce na devie co chciałabym ok?

    OdpowiedzUsuń
  6. łojeny no ołkej jak już musisz to mi wyślij :p

    OdpowiedzUsuń
  7. (śniło mi się dzisiaj wampirze shonen ai, tyle że wampiry miały niebieską skórę -v- ratunku)

    OdpowiedzUsuń