piątek, 9 grudnia 2011

6/12 Nic





U mnie nic się nie dzieje oprócz tego, że szczególnie nie mam ochoty na pisanie czegokolwiek.

EDIT. Tak przy okazji. Parę dni temu stwierdziłam, że podoba mi się pan Orlando B. Tak, ten sam, którego nienawidziłam przez... no, od kiedy tylko go zobaczyłam. Jak bardzo źle ze mną? (Może to przez szok spowodowany Alicją 3D w kinach, przez którą robi mi się niedobrze na widok Deppa...? Nagle zaczynają mi się podobać zupełnie niedeppowi aktorzy...? Boję się wiedzieć, kto będzie następny.)

8 komentarzy:

  1. ufff czyli jednak wyszedł podobny do siebie ^^'

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały Książę (od razu widać), brokuł i.. Koralina?

    No ale Orlando? x_x

    OdpowiedzUsuń
  3. IMO Koralina bardziej wygląda jak Koralina niż Książę jak Książę.

    Tak, Orlando *v_v* wydało się że jesteśmy razem ;d spoko, pewnie mi przejdzie (mogłam nie oglądać ostatnio lotr 1 i piratów 1-3... ale serio, jak byłam młodsza, to aragorn i jack sparrow wow, a will i legolas bleee, a teraz zupełnie na odwrót - może mi się w mózgu miesza, nie wiem. wszystko jest pod kontrolą dopóki nie podoba mi się edward wampir brokatowy, nie?) (aaa niedawno oglądałam też znowu królestwo niebieskie, a tam to już w ogóle... eh, łotewer)

    OdpowiedzUsuń
  4. David Tennant! :P (w ramach nowych propozycji aktorów do podobania się.)

    a poza tym: Koralina!

    i jeszcze kilka wykrzykników luzem: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. David Tennant jest już zajęty, ostatnio szaleją za nim wszystkie moje koleżanki (oraz pewna Vard), a poza tym NADAL nie zabrałam się za ten serial >_> MUSZĘ się zmobilizować i pooglądać, to wtedy może się przerzucę na Davida, no ok, każdy lepszy byle nie Orlando (aaach, Orlando~).

    Koralina, niestety filmowa (bo rysowałam dla znajomej, która lubi tę filmową). Kiedyś narysuję też własną wersję Koraliny, I promise.

    Masz tu znaki zapytania, bo tak się fajnie wyginają w taki szlaczek, no.
    ????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  6. Łemata (ta prawdziwa)20.12.2011, 14:27

    Super, ten chłopak kojarzy mi się z małym księciem, ale ten lis nie ma szyi ima za duży rowek... w siedzeniu i łapy przednie są jakieś dziwne.
    No na tyle, jeśli chodzi o krytykę, a ogółem - ładnie, lubię Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. MAŁY KSIĄŻĘ! <3
    Może trochę jak nie on, bo on był blondynem... Nvm, i tak jest świetny <3.
    I, aww, margay <3

    David Tennant belongs to Nika, sorry guys x3

    OdpowiedzUsuń