czwartek, 5 stycznia 2012

Ja tu tylko gryzmolę

Postać do RPGa nabazgrana w parę sekund, a to na dole to fragment niedokończonego malunku, może kiedyś skończę całość.


Jakoś nie mam czasu na więcej.
A w ogóle śmieszna sprawa, bo jako postanowienie noworoczne obiecałam sobie rysować mniej (żeby zająć się ważniejszymi sprawami), a jednocześnie stwierdziłam, że w tym roku powinnam solidnie zabrać się za rysowanie. Tak, dokładnie, złożyłam dwa postanowienia.

---
EDIT.

Gryzmolę ją sobie dalej. Chociaż tak naprawdę na żadnym z tych szkiców nie wygląda tak, jak powinna...

Do tej pory chyba zawsze grałam człowiekiem (albo człowiekopodobnym czymś) łotrzykiem, raczej negatywną postacią, a teraz chciałam spróbować elfem (dzikim elfem) druidem i nie potrafię się odnaleźć w tej postaci. Bez tej nuty zła i z tą całą swoją cudną elfowatością jest strasznie nijaka. (Ale sama sesja i tak była fajna.)

Właśnie patrzyłam bratu przez ramię, jak kończył grać w Dreamfall. Ten klimat... ach.

7 komentarzy:

  1. 'A w ogóle śmieszna sprawa, bo jako postanowienie noworoczne obiecałam sobie rysować mniej (żeby zająć się ważniejszymi sprawami), a jednocześnie stwierdziłam, że w tym roku powinnam solidnie zabrać się za rysowanie. Tak, dokładnie, złożyłam dwa postanowienia.'
    No to witaj w klubie :D
    Postać wygląda całkiem ciekawie, aż nie chce się wierzyć, że rysowana tak szybko :) Podziwiam.

    PS: Wygląda na to, że jesteś moją imienniczką xD (zerk w profil)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś musiał nastąpić ten pierwszy raz Xd (mi też ciężko jest grać niechaotyczną postacią x_x). Masz żółte oczy? W ogóle jakoś inaczej sobie ją wyobrażałam, ale nvmd, Twoja wersja jest dużo ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nać - a jak mnie sobie wyobrażałaś? :3

    Dzikie elfy są właśnie w takich kolorach brązowo-złotych. A chowańca dobierałam pod kolor oczu XDD jak typowa baba.

    (Właściwie to potem sobie uświadomiłam, że przy wyborze postaci kierowałam się swoim obecnym OC. Też związany z ziemią i naturą, a jego partnerka też ma chowańca sokołopodobnego i tak jakoś się złożyło.)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem, nie doczytałam o tych dzikusach, znaczy dzikich elfach, że one takie dzikie i brązowe, to jakoś tak widziałam Cię w "barwach białego człowieka" ze tak ujmę Xd

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz co że mimo braku czasu zaczęłam coś tam wczoraj bazgrać. Jak skończę to wrzucę. Chociaż z drugiej strony ostatnio mam blokadę przed rysowaniem, bo rysowanie mi zabiera kupę czasu, którą mogę poświęcić na inne rzeczy (choć można też spojrzeć z drugiej strony: te inne rzeczy zabierają mi czas, który mogłabym poświęcić na rysowanie lol).

    (*Inne rzeczy = wokal i pisanie ziemiomorzowych darenów, czyli też nic niewarte marnowanie czasu ;d''')

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń