czwartek, 26 stycznia 2012

Moje cokolwieki

Już pisałam w październiku, że chcę się dostać do LU i właśnie ruszyła "rekrutacja", tak więc oto wersja ostateczna mojej postaci. (A tak wygląda karta razem ze wszystkimi informacjami.)


Tu natomiast nabazgroliłam siebie samą z wielkim demonem-ptaszyskiem na podstawie starej wersji z czasów licealnych. (Tak, inspirowałam się tą Jubilee, którą mam w avatarze na większości forów, strasznie lubię ten X-menowy obrazek.)


I jeszcze na zakończenie - bazgroły, których zapomniałam wrzucić do poprzedniej notki. Moja postać RPG (tak, na każdym obrazku wygląda inaczej i na żadnym mi się nie podoba x_x już mówiłam, że nie umiem stworzyć postaci elfa). I postać do RPGa mojego brata zanim jeszcze sam zdecydował, jak wygląda ostatecznie (potem się dowiedziałam, że wygląda tak).

8 komentarzy:

  1. może i on ma macki, ale moja postać za to ma CYCKI 8D!

    OdpowiedzUsuń
  2. macki i cycki to sens życia. ;v;

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje bazgroły C:

    (Nie ma to jak konstruktywny komentarz, nie? Xd Poważnie bardzo mi się podobają, zwłaszcza dwa ostatnie. Tylko bazgrol więcej :)

    BTW - z tego byłby dobry draw this again mem
    PS - przyjęli Cię do LU?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy narysujesz coś nowego? :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem :c Aktualnie w ogóle nie rysuję, nawet kropek na marginesie. Po prostu zajmuje mnie sryliard innych rzeczy... Może pojawią się jakieś szkice, ale do samego rysowania na razie się nie zabieram po prostu...

    (Co do poprzedniego pytania - do LU przyjmują na początku marca dopiero^^)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże..
    sorki ze tak reaguje ale twoje rysunki sa tak zarąbiste że inaczej nie mogę...
    Jakbym zobaczyła jedną z takich postaci w nocy to bym zemdlał ^_^
    Też bym chciała rysować tak jak ty;(
    Chwilowo dodałam tylko jeden rysunek na bloga :)
    zapraszam:
    http://tylko-sztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń