poniedziałek, 3 grudnia 2012

Chciałabym...

...umieć znaleźć czas na rysowanie. Na normalne rysowanie, prawdziwe rysowanie. :(


To u góry to, ekhem, no, sami widzicie. Czasami człowiek ma się ochotę udusić, więc czasami się dusi, a czasami zamiast tego chwyta za akwarele i mazia.

A to jakiś zwierzęcy chaos, który ogarnął mój zeszyt. Bo ile można rysować ludzi.



Totalne głupoty.







Kot na kaloryferze, bo to już ta pora roku.



:( :( :( Nie potrafię się ogarnąć z niczym. Ostatnio wszystko robię do połowy albo wcale a i tak nie mam czasu. :( :( :(

3 komentarze:

  1. Rysując zwierzęta musisz sprowadzać je do brył geometrycznych i wrysowywac im kręgosłup bo czasem są albo za długie, albo za krótkie albo dziwnie powyginane. Też łapy dziwnie u ciebie wystają bardziej z brzucha niż z ze stawu barkowego. Tutaj jest szkielet psa- http://animal.info.pl/wp-content/uploads/2011/12/pies_szkielet.jpg zobacz, że zachaczenie łap jest bardzo wysoko, przy kręgosłupie, który nie jest po środku ciała a u góry zwierzęcia (a brzuch i reszta jakby wtedy wisi XD ).
    Nie wiem na czym jedzie ten... indianin? Pysk krowy, uszy psa, garb i patyczki. Każde zwierzę ma cechy charakterystyczne i można narysować je jak najbardziej nie super realistycznie i nadal to będzie ten a nie inny zwierzak. Tez się tego uczę bo jedna moja uczennica męczy mnie o komiksowe zwierzaki i muszę tez to zawierać w takiej formie by 9-latka dała rady to zrobic i nadal było to okreslone zwierzę. Jest to trudne, nie powiem ale da się zrobić.

    bardzo fajnie ze to Cukier wyszła, szczególnie ta w niebieskiej kiecce. Tam gdzie się dusi dodałabym jej zębów ;) I to to ducho-drzewo jest zajebiste :D
    Amen, nie ma tu wiadomości prywatnej (co mnie wkurza) więc po przeczytaniu można usunac (coby hejtem nie trącało). ;)

    Zazdroszczę samozaparcia, moje rysowanie jest coraz to bardziej... chaotyczne i "nie-chce-mi-sie".

    OdpowiedzUsuń
  2. E, nie martw się, w ostatnich dniach miałem dokładnie takie same odczucia. Jakoś mi ta jesień nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. My jesteśmy połączone mózgami... Wyciągałam dzisiaj króliki z kapelusza w szkole. Nie pytaj czemu ._. ...

    Najbardziej mi się podoba postać ujeżdżająca szczura i Cukier, która obok niego stoi...

    OdpowiedzUsuń