wtorek, 19 marca 2013

Nie umiem wymyślać tytułów

Chwalę się, co dostałam na urodziny [link] [link] [link].
DZIĘKUJĘ :'D Dzięki też za wszystkie życzenia :D


Kolejne ptaszysko akrylami.

I jeszcze komiks wymyślony w pięć minut. Na bitwę komiksową. Temat to "za granicą".


Ostatnio zaczęłam pisać coś tam o filmach... Tak się składa, że trafiłam na świetny film. Zupełnie przypadkiem. Dogma, Kevin Smith, 1999. Jakoś tak automatycznie skierowałam się w stronę całej twórczości tego reżysera i obawiam się, że obejrzę wszystko, co zawiera choćby śladowe ilości Jaya i Silent Boba. Mam za sobą dwie części Sprzedawców i chcę więcej.

2 komentarze:

  1. Nażarta sikora :D Chciałam Ci powiedzieć ze szczególnie podoba mi się na tym obrazku dobór kolorów (złociste tło <3). Natomiast sam ptak jest trochę dziwnie wykręcony (do "pasa" jest z profilu, a nogi i "siedzisko" półprofil).

    Wlazłam sobie ostatnio na profil Łukasza na filmwebie jak był u mnie i zobaczyłam w jak bezlitosny sposób oceniasz moje ulubione filmy ;_; Jak mogłaś wlepić Totoro ledwie 5 T_T

    OdpowiedzUsuń
  2. Tło jest urocze, a sam ptak ma głowę dziwnie trochę wyprofilowaną, ale kto by się przejmował. :D Kolory świetne.
    Mam przygotowane obie części Sprzedawców i chyba w końcu obejrzę, widziałam na razie tylko "Jay i Cichy Bob kontratakują", ale ich postacie faktycznie można bardzo polubić.

    OdpowiedzUsuń