wtorek, 21 maja 2013

Szczurki i luridy :s


Mój Fredzik w mundurku Lurid University. Nie wiem, czy uda mi się prowadzić erpa aż dwiema postaciami, gdy ledwo znajduję czas na jedną. .^. Btw, [link].


Grafika, którą następnie dałam do wydrukowania na T-shircie (a T-shirt stał się prezentem urodzinowym dla Luzgana, stąd mysz komputerowa i szczurek, dwa nieodłączne elementy jego ekwipunku xd). Ciekawa rzecz zobaczyć swój rysunek nadrukowany na materiale (następnym razem spróbuję może z kubkiem).



(To u góry to wersja pierwsza, na dole - ostateczna.) Znowu Lurid University, tym razem Cukier, która nie może się pogodzić z tym, że nie będzie już ze swoją dotychczasową współlokatorką. Całe szczęście dzieli je tylko jedna ściana... :P

6 komentarzy:

  1. Tem szczuro-myszo-pikacz jest całkiem niezły, właściwie dopiero ogon i łapska go zdradzają że jest namalowany :o

    Te ciemnofioletowe tła luridowe ewidentnie nie służą przedstawianiu postaci. Tak sobie kiedyś przeglądałam galeria lurida jak inny artyści sobie radzą z tym fantem i właściwie mało komu wyszło coś, co nie jest czarne na czarnym. Taki fajny szkic zrobiłaś a jest tak mało skontrastowany w wersji kolorowej ;_; btw Fredzio jest super, kurczę jakie Ty fajne postacie wymyślasz ;_;

    I ten komiks, kocham go za cukra w ostatnim kadrze XD Normalnie nadaje się na avatara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miał być szczur, ale powinien mieć dłuższy pysk... q_q

      Też mnie wkurzają te tła, tym bardziej, że mundurki też są dość ciemne. Nie wiem, czy to fajna postać... nie umiem nim grać w ogóle, bo jest zbyt aspołeczny... -v-

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Subtelna zmiana kolorystyki... nie rozumiem, aż taka różnica niby? Prawie nic nie zmieniłam przecież xd ococho

      Usuń
    2. "Tu" w sensie i tu i na fejsie jednocześnie o_o Nie ogarniam

      Usuń
    3. . . . a co tu do ogarniania xd

      Usuń