wtorek, 30 lipca 2013

Przerwa wakacyjna jak widać

Nie tylko nie miałam czasu na rysowanie z powodu wakacyjnego wypoczynku (nie licząc paru szkiców), ale też zepsuł mi się skaner i nawet nie mogę niczego przesłać. :(

Ale obecnie... zamówiłam sobie za dwie stówy TABLET WACOM A6 i niecierpliwie czekam na przesyłkę (przyjedźcie już, JUŻ!). Mam nadzieję, że różnica w grafikach będzie zauważalna, a także liczę na więcej przyjemności z rysowania (biedna stara myszka Logitech, zdradzona po tylu latach wiernej służby). Nadal nie będę miała wiele czasu, bo w wakacje nie potrafię usiedzieć w domu, ale może z raz czy dwa uda mi się coś jeszcze wrzucić, zobaczymy. Jeśli tablet będzie OK, to w niedalekiej przyszłości (w okolicach sierpień-wrzesień) otworzę commissiony na swoim deviantartowym koncie. To tyle. (:

EDIT.

TABLET PRZYSZEDŁ i nie mogę się od niego oderwać. ;_;






Tu chciałam wstawić jeszcze jeden rysunek, nad którym siedziałam cały dzień, ale tak go męczyłam, że wymęczyłam i trafił do kosza.

1 komentarz: