środa, 28 sierpnia 2013

Fight!

Collab z Nacią (N.). Miałam zrobić lineart swojej postaci i koloring jej postaci (i na odwrót, jak w TAKICH memach), ale się zapędziłyśmy i wyszło jak wyszło... pomysł gonił pomysł, nakręcałyśmy się wzajemnie i ogólnie było zabawnie. :D



Plus jeszcze dodatkowo zamieszczam takie tam niewarte uwagi moje własne takie tam (Cukier i Harry na rowerze w nibyparyżu). (Btw, kocham francuzów za ich filmy, trafiłam niedawno na coś bardzo dobrego - La Science des rêves - polecam. <3)



PS. Jako że idę na koncert Serja Tankiana (wypadałoby, skoro słucham gościa od kilkunastu lat), śniło mi się dzisiaj, że wygrałam kolację z Neilem Gaimanem (też idol, a we śnie wszystko się miesza), ale na nią nie poszłam, bo się wstydziłam (nie wiem czemu). Wiem, że to był tylko sen, ale nie mogę sobie darować, że przegapiłam taką okazję D:

1 komentarz:

  1. Aa :D Dobrze że wyłączyłaś część tych rozmyć, bo za dużo ich w przypływie entuzjazmu dałam Xd Musimy jeszcze kiedyś pokolaborować nad jakimś rysunkiem, bo zabawa była przednia :d

    Malunek z wieżą jest super, dałaś takie niesamowite, senne kolory... Duży, duży krok do przodu :D (gdybyś teraz tylko liznęła trochę teorii perspektywy...) Masz ode mnie lajka na devie.

    Aj tam wstydziłaś się Gaimana --> http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9bnlz3t1A1ry76roo1_500.jpg
    Apropo rozbujanych snów przypomniałaś mi, jak ostatnio dwa razy pod rząd przyśnił mi się Robert Downey Jr, który wyznając płomienną miłość biegał za mną w swoim najlepszym garniaku z kwiatami i czerwonym pudełkiem czekoladek w kształcie serca :D

    (Koncert Serja ;_; poszłabym, gdybym miała pełniejsze kieszenie T_T Buhuhu)

    OdpowiedzUsuń