poniedziałek, 30 grudnia 2013

Na dokładkę

Jeszcze coś tam narysowałam. Korzystam z nieco większej dawki czasu.

Świąteczny szybki rys dla koleżanki, która lubi HP, Avengersów i Sherlocka BBC, a jako że nie mogłam się zdecydować, co wybrać, dałam wszystko naraz.

(Co do samego Sherlocka, to nie znam tego serialu zupełnie i w sumie chyba nie poznam. Doctor Who jest okej, na Merlinie mocno się zawiodłam, ale i tak go w większości obejrzałam, ale już żadnych więcej seriali BBC. Jak się wciągnę w kolejny serial, kolejny fandom i w ogóle w to wszystko, to mnie zabijcie. :D')


Cukier i Freddie w mundurkach Hogwartu, bo tak. Nie gram w Pottermore, ale już samo zarejestrowanie się tam i przydział do dormitorium, i przejrzenie tej strony wystarczyło, żeby klimat powrócił i wspomnienia ożyły.


No i na koniec... eee... to miała być sztuka abstrakcyjna na temat muzyki S.T. wykonana akwarelami, bo nimi da się uzyskać bardzo fajne barwne efekty, ale akwarele mi się chyba przeterminowały, bo coś nie chcą działać, więc na razie wstawiam szybką wersję z Photoshopa. (Nie, nic nie ćpałam. Tak, wiem że to dziwnie wygląda i powinnam się z tym schować.)


Co mi tam.
Szczęścia w Nowym Roku. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz