poniedziałek, 16 czerwca 2014

Sens życia

Komiks dla Mydło Zin. Mam w sumie jedną stronę plus rozkładówkę na dwie strony, więc jak mi się uda, zajmę trzy strony takiego fajnego zina, byłoby super.




*

Jakby ktoś był ciekawy, jak wygląda "proces twórczy" - garść szkiców poniżej. Szczerze polecam wziąć stos najtańszego papieru i rysować wszystko, co tylko przyjdzie do głowy, a potem wybrać z tego szału twórczego najlepsze fragmenty i skleić w ładną całość. :D Prędzej czy później zawsze wyjdzie z tego jakiś komiks.




*

Dziwne drogi zaprowadziły mnie do pracowni ceramiki. Nie mam pojęcia, jak się rzeźbi. Ale sprawia mi to mega przyjemność. 2D stawia jednak więcej ograniczeń, fajnie czasem wyjść w przestrzeń.



(W momencie, gdy wstawiam tu te zdjęcia, oryginał jest już w kawałkach - argh tego się nie spodziewałam. 2D ma jednak tę zaletę, że ciężej zniszczyć. :P)

3 komentarze:

  1. Radość to najbardziej sensowny sens życia ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na pewno jest to mój ulubiony sens życia :P

      Usuń
  2. mega! w zupełności się zgadzam co do radości, zawsze w tym temacie przypominam sobie "bembergowanie" z Kosmosu Gombrowicza, że cukierka trzeba sobie dzielić i po kawałku ciumkać, a małe radości są równe wielkim :)

    OdpowiedzUsuń