środa, 5 listopada 2014

Nowy komiks się tworzy

Bestian w stroju tego gościa od voodoo z tego tam filmu... łotewer. Pasowało mi.



*

Nowy komiks się tworzy! Do zina, który jeszcze nie istnieje, ale którego tworzymy ze znajomymi i w ogóle ekscytacja! Szkice się robią:



To poniżej to projekty randomowych dzieci i randomowych potworów, bo będzie tam dużo dzieci i jeszcze więcej potworów. Potwory to w ogóle podstawa dobrej historii, nie? :'D



A tutaj projekty dwóch tajemniczych agentów oraz jeszcze-nie-ostateczne koncepty głównej bohaterki.



A tu już - mam nadzieję - ostateczna wersja głównej bohaterki. Jest dorosłą kobietą uwięzioną w ciele dziewczynki.



Teraz zostało mi jeszcze rozrysowanie co ważniejszych scen i kilku lokacji, głównie miast, dla mnie rysowanie miast to masakra, fajnie będzie mieć ten etap za sobą.

*

Na zakończenie chaotyczne kreski ołówkiem czyli draperia.

3 komentarze:

  1. super! chętnie przeczytam zina :) trzymam kciuki. szkice wyglądają zachęcająco no i super, że będą potwory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! No już sama się nie mogę doczekać, chociaż dopiero zaczynamy. :D Chociaż po rozmowie z Tobą mam coraz większą ochotę wydać też własnego zina tylko z własnymi rzeczami i pewnie prędzej czy później się do tego zabiorę. :)

      Usuń
  2. Ta bohaterka jest jak Claudia z "Wywiadu z wampirem". Jeej. Takie projekty, tylu znajomych, pieseł taki zaciekawiony.

    OdpowiedzUsuń