czwartek, 26 marca 2015

Człowiekoptak

Zadanie domowe z projektowania graficznego.



Kazali wybrać jakieś zdjęcie, to wybrałam to autorstwa Nicol Vizioli - [link]. I kazali je na nowo zinterpretować jakoś. Więc walnęłam coś takiego błękitno-różowo-fioletowego, a jak zapytają, co ta interpretacja oznacza, to nie wiem. Wymyśli mi ktoś interpretację? Różowy to symbol czegoś może? :D (Dlaczego czuję, że mi tego nie zaliczą? Ej ale serio.)



Strasznie dawno już nie zajmowałam się digital paintingiem i to w dodatku takim szczegółowym. Przez ciągłe siedzenie na zajęciach w Illustratorze i InDesignie po powrocie do domu chętniej sięgam po akwarele, żeby mi oczy odpoczęły. Ale jednak tęskniłam za Photoshopem i za mazianiem tych wszystkich detali. Noc w noc przez ostatni tydzień hehehe. *Śmiech szaleńca*.



Gdyby mi się tak zawsze chciało nad każdą pracą siedzieć te kilka dni i nocy... GDYBY MI SIĘ CHCIAŁO. ;_;

EDIT 31.03. Jakby ktoś był ciekawy - nie, nie zaliczyli mi. Profesor spojrzał na samą miniaturkę i bez otwierania obrazka stwierdził tylko: "To jest różowe jak lody malinowe (hahaha), a powinno być w takim samym kolorze, jak zdjęcie" i tyle. A jako że na ingerencję w sam kształt też nie pozwolił (bo już wcześniej próbowałam), to wychodzi na to, że interpretacja zdjęcia ma być po prostu dosłownym przerysowaniem zdjęcia (WTF). Żegnaj wszelka kreatywności. :'D (Mimo chwilowej porażki zamierzam jednak - jak tylko czas pozwoli - zabrać się za jakiś kolejny digital painting, tym razem moooże z jakimś tłem XD, bo jednak Photoshop i siedzenie w detalach totalnie uzależniają i dają super satysfakcję. :P)

3 komentarze:

  1. Orany, piękne! A interpretacja, tak nawiasem mówiąc, zawsze się znajdzie. Sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :D no mam nadzieję, że się jakoś znajdzie :p

      Usuń
  2. Niektórym ludziom różowy kojarzy się z dzieciństwem, innym z kobiecością, a mi z tanimi domami publicznymi. Można też iść tak: paw - puścić pawia - kobieta trzyma pawia, czyli stara się go nie puścić - kobieta powstrzymuje wymioty. Różowy kojarzy się z dzieciństwem, stąd całość można interpretować jako dramatyczne zakończenie inicjacji alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń