czwartek, 28 maja 2015

Blebleble

Z braku czasu produkuję głównie nic niewarte gryzmoły. ;_; Może naprodukuję coś porządnego, jak się wakacje zaczną.




*

W ramach jednego z miliarda projektów na zaliczenie robię ilustrację z dziurą (normalnie ma być otwór wycięty w kartce XD). Oczywiście musiałam wykorzystać okazję do narysowania kolejnej Alicji. (Swoją drogą w ramach jednych zajęć miałam zrobić całą książkę i wybrałam oczywiście też Alicję w Krainie Czarów... bo już miałam tyle pasujących ilustracji, że nie musiałam robić żadnej nowej. XDD)



Jestem właśnie w trakcie tworzenia ostatecznej wersji... Uparłam się na akwarele, ale na razie słabo to wygląda i będę kontynuowała w Photoshopie. Ma być bardziej mrocznie i klimatycznie, na razie jest tak sobie, może coś z tego będzie. :'D


EDIT. Chyyyba mam ostateczną wersję. Nie umiem w ogóle robić jakiegoś ciekawszego oświetlenia akwarelami, więc dodałam głębsze cienie i trochę jaśniejszych miejsc w Photoshopie. Wiem, że idealnie byłoby zrobić od razu całość w Photoshopie, ale naprawdę uzależniłam się od akwareli ostatnio. :d

2 komentarze:

  1. Dzisiaj też robiłam królika i kapelusznika, Alicja forever <3 Szary niedzwiedziu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja uzależnia na zawsze (zielony niedźwiedziu :p).

      Usuń