piątek, 22 maja 2015

Zmęczenie 200%

Projekt wlepek na grafikę narracyjną. Ja: "Teraz tylko muszę je gdzieś porozlepiać po mieście i zrobić dokumentację zdjęciową". Brat: "Zrób zdjęcia, jak policja cię goni".


Pierwszy raz malowałam martwą akwarelami. Nie umiem malować nimi po całości, tylko detal przy detalu, dlatego wszędzie jest takie samo oświetlenie. :/ Nie wiem jeszcze, jak to ogarnąć. Akryle i digital painting są pod tym względem łatwiejsze.


Taki sobie projekt walnęłam na liternictwo. Ulotka nt. wybranego muzyka. (To jest prawie finalna wersja, bo jeszcze są błędy i "może być jeszcze lepiej" eh.)


Nie wiem, czemu na liście "projekty do zrobienia przed końcem semestru" przybywa mi rzeczy zamiast ubywać. I czemu słowa "już niedługo wakacje" brzmią dla mnie jak wyrok rychłej śmierci "zostało ci tak mało czasu na wszystkie projekty"? :'D

8 komentarzy:

  1. Wlepowe stwory mają piękne barwy i fajne światło ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D choć nie wszystkie mają fajne oświetlenie (ten w paski w ogóle nie ma). :d

      Usuń
  2. Hej, co studiujesz? Bo nie pamiętam, a sama być może wkrótce wstąpię w szeregi studentów uczelni artystycznych ;F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grafikę komputerową C:

      Usuń
    2. a w ogóle jaki kierunek Cię najbardziej interesuje? mam trochę znajomych na różnych uczelniach artystycznych i z tego co widzę jeszcze animacja wydaje się bardzo fajna

      Usuń
    3. Wow, gdzie się studiuje grafikę komputerową? :o Myślałam, że w Polsce on jest dostępny tylko gdzieś "na boku", np. podpięty pod informatykę.

      Teraz to już nie mam za bardzo wyboru, bo nie wyrobiłam się z teczką na egzaminy w czerwcu, więc będę pochodzić do grafiki (zaocznie) w lipcu. Z nadzieją, że uda mi się potem przenieść na stacjonarne.

      Przy okazji - musiałaś składać teczkę na tę grafikę? Bo w internetach jest żałośnie mało przykładowych teczek, a zawsze fajnie sobie spojrzeć na prace tych, którzy gdzieśtam się dostali ;)

      Usuń
    4. A to grafika komputerowa nie jest teraz najbardziej popularnym kierunkiem na ASP? :d

      Trzymam kciuki, żeby Ci się udało na stacjonarne przejść. :) I w ogóle powodzenia. :) Z Twoim talentem powinno Ci się bez problemu udać. :D

      Nie miałam specjalnych wymogów co do teczki, tylko po prostu przyniosłam trochę wybranych przez siebie prac. Tylko że ja nie jestem na ASP (nawet tam nie próbowałam startować).

      Usuń
    5. Może jako specjalizacja od grafiki, bo jako samodzielny kierunek nie istnieje :c
      Dzięki, przyda się!
      A gdzie jesteś?

      Usuń