czwartek, 29 października 2015

Adrenalina






Taki sobie komiks robię na rozrysowanie. Może dokończę (chociaż fabuła zapowiada się na jakieś 30-40 stron, a to mnie przerasta i przeraża XD). To miała być kolejna historia, w której Cukier pojawia się jako postać drugoplanowa. Jeżeli tego projektu nie udźwignę, to może zrobię chociaż parę mniejszych, ale na pewno chcę więcej komiksów z Cukrem. ;_;

- Skakanie po dachach jest takie ekscytujące! Te emocje, ta adrenalina...!!!
- Ćwiczysz parkour???
- Nie, rysuję parkour!


Przerysowywanie ze zdjęć skaczących czy biegających ludzi w ramach ćwiczeń do komiksu. Jak same szkice idą mi bardzo szybko (i rzeczywiście jest adrenalina :P), tak rozrysowanie scen akcji w komiksie jest trudne. Eh, po co biorę się za coś, czego totalnie nie umiem? :P


I jeszcze wrzucam garść gryzmołów. W tym wstępne szkice głównego bohatera. A może ktoś ma pomysł na imię dla niego? Musi być polskie (lub w miarę normalne, jak "Max" w poprzednim komiksie).

8 komentarzy:

  1. Jakub. Ewentualnie Józef.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ostatnio mam alergię na to imię, przykro mi :c

      Usuń
    2. Pankracy, albo Severyn :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. !!! Od razu jak napisałaś o tym imieniu, olśniło mnie że chłopak musi się nazywać Tadeusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Adam! Albo Artur.

    OdpowiedzUsuń