sobota, 31 października 2015

Przerwa na reklamę xd

Tak jak zapowiadałam, rozkręciłam mój sklep z koszulkami, kubkami, przypinkami i innymi takimi. Zapraszam do kupowania, wybór jest naprawdę spory. :)
----- [ L I N K ] -----


Z taką torbą jesień już nigdy nie będzie szara i smutna. :P


*

Na zakończenie wrzucam jeszcze mały halloweenowy bazgroł (moja postać z grupy RPG w stroju Wednesday Addams i jej szczurek w stroju Pugsleya).


Zabarykadowałam się w domu, udaję, że mnie nie ma, moje cukierki są tylko moje. Spędzę wieczór oglądając Over the Garden Wall, bo podobno ma dobry klimat.

3 komentarze:

  1. Cudne rzeczy, zwłaszcza te torby! <3

    A "Over the Garden Wall" faktycznie ma niesamowity klimat... przez większość czasu, bo zdarzają się fragmenty odstające od reszty. Znacznie odstające. Daj znać, jak Ci się podobało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie całość była niezwykle klimatyczna. Może napiszę jakąś recenzję w następnym poście. W każdym razie wow, bardzo dobry film! Szkoda, że taki krótki. (Greg był najlepszy xd. I jego piosenka w szkolnej stołówce. Aww.)

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=LPdcMAp_oxQ
      Płaczę. :')

      Usuń