wtorek, 23 lutego 2016

Gra Bezsenność

Na początku lutego zaliczyłam sesję uff. W styczniu dopiero ogarnęłam, że mamy zrobić na zaliczenie m.in. prostą grę point-and-click, w sumie miałam dwa dni na zrobienie tego XD. Nie ma żadnych cudów, bo załapałam tylko na szybko najprostszy z najprostszych php, ale może kogoś zaciekawi, gra jest tutaj: bezsennosc-gra.cba.pl/start.php?stan=1. Podkład muzyczny miał być ten: [link] (nie zdążyłam go dodać, łotewer). Gra opowiada historię każdej trzydziestoletniej kobiety, której życie ciągnie się jak jeden niekończący się, mdły i niewyraźny sen. Jest mnóstwo takich kobiet, sama bywam taką kobietą, znam takie kobiety. Zachęcam do przejścia do końca (kończy się animacją), to tylko dwie minuty grania. A tu plansze, wszystko akwarelą, sama przyjemność malowania (mimo, że na mega szybko):


W międzyczasie nie rysowałam niczego ciekawego. Sesja nie wpływa pozytywnie na proces twórczy. Głównie biega się między uczelnią a drukarnią ze stertą wydruków, a jedynymi przyjaciółmi stają się InDesign i Illustrator. Takie akwarelowe bohomazy ze stycznia znalazłam tylko:




Pierwszy raz jestem zadowolona z moich zdjęć na zajęcia z fotografii, więc pozwolę sobie zamieścić. Nie, nie mam lustrzanki, nie mam statywu, mój aparat to grat sprzed lat, który umarł już dwa razy i dwa razy sama przywróciłam go do życia, nie mam też żadnego pojęcia o fotografii, więc jest jak jest. Fotografowałam szczególnie ważny dla mnie zakątek Trójmiasta:


Następny wpis na blogu pojawi się już niebawem - będzie o mojej autostopowej podróży. :)

2 komentarze:

  1. Ostatni bohomazek jest przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :') robiony dla koleżanki z deviantarta na którym jeszcze od czasu do czasu się udzielam xd

      Usuń