sobota, 22 października 2016

Biblioteka dusz - komiks

I znów tradycyjnie uczestniczyłam w Projekcie 24h, gdzie w czasie 24 godzin trzeba narysować 24 strony komiksu na zadany temat. Tegoroczny temat to "Biblioteka". Szczerze przyznam, że w tym roku miałam sporą trudność - przez naprawdę długi czas miałam totalną pustkę w głowie i zupełnie nie wiedziałam, co mam w ogóle pisać w scenariuszu. Pomysł przyszedł ze sporym opóźnieniem, ale ważne, że przyszedł. Przypomniał mi się jednostronicowy komiksik, który stworzyłam parę lat temu - [link] - i postanowiłam go po prostu rozbudować (bardzo bardzo rozbudować), umieszczając część fabuły w starej, mrocznej bibliotece. Tak więc Freddie powraca w nowej, dłuższej historii.

Zachęcam też do zobaczenia moich poprzednich komiksów z Projektów 24 h:
- 2014 [link] - bardzo luźny komiks o absurdach edukacji;
- 2015 [link] - oparta na własnych doświadczeniach historia o tym, jak zmierzyć się ze stratą.

Tyle słowem wstępu. Jestem naprawdę ciekawa, co myślicie o moim tegorocznym komiksie, czekam na komentarze (na Facebooku albo tutaj), krytykę, hejt, więcej krytyki, cokolwiek (a przynajmniej dajcie znać, czy ktoś to w ogóle przeczytał XD). Rysowanie komiksów naprawdę mnie wkręca ostatnio. :)

21 komentarzy:

  1. Ładne. I urocze. I przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłaś szkic czy od razu rysowałaś tuszem? piękny komiks, jestem pod wrażeniem, że zrobiony w 24h :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam szkic ołówkiem najpierw. :) Jeszcze nie osiągnęłam i chyba nie osiągnę takiego levelu, żeby od razu cienkopisem robić. Dzięki!

      Usuń
  3. Wzruszyłam się na końcu :') jedyne, czego mi brakuje, to jakieś szarości pod koniec (takie jak na pierwszych stronach). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już właśnie sama nie wiedziałam, czy całość robić w szarościach, czy nie (nie zawsze pasowała mi do klimatu). Może jak znajdę więcej czasu, to wrócę do tego komiksu i domaluję resztę. :)

      Usuń
  4. Hej
    Odzywałam się dawno (całkiem możliwe, że pod zeszłorocznym komiksem), ale wciąż podglądam Twój blog na bieżąco. Nadal szalenie podoba mi się Twoja kreska, podoba mi się też pomysł i klimat, takie to wszystko baśniowe, nieco niepokojące, intrygujące. Myślę, że cieniowanie wyszłoby komiksowi na dobre, bo na razie wygląda trochę na niedokończony. Jeśli szarość nie pasowała Ci do świata ludzi, to może chociaż postać ducha z biblioteki mogłaby być konsekwentnie cieniowana do końca, aż rozmyłaby się kompletnie w ostatnich kadrach? Ale mimo tego naprawdę fajnie to wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie, Kapella

    PS. Poza tym, muszę to napisać, szalenie zazdroszczę autostopowej podróży po Europie; sama kocham podróżować, ale zwykle jeżdżę sama i nie odważyłabym się korzystać z autostopu, choć zdaję sobie sprawę, że w taki sposób można poznać świetnych ludzi. Pozwoliłam sobie też zaobserwować Cię na Instagramie, inspirujących zdjęć z podróży nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Hmm może jak znajdę trochę czasu, to pocieniuję komiks do końca. Zobaczymy, jak wyjdzie.

      Ja akurat wolę piesze wędrówki od autostopu (marzy mi się przejście na piechotę Islandii albo czegoś w tych klimatach, a aktualnie najbardziej myślę o łażeniu po Gruzji). Ale właśnie autostopu zawsze chciałam spróbować i nie żałuję, niezapomniane przeżycia. :) Dzięki wielkie :) a w jakie rejony podróżujesz?

      Usuń
  5. Piękny komiks, dziękuje, że mogłem go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że Freddie stracił kolorki po kilku stronach :O
    Przeczytane~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no dobra, serio pomaluję resztę kadrów, jak tylko znajdę czas ;_;

      Usuń
  7. Wzruszylam sie.
    Takie na sucho maja swoj urok, ale prosze, jesli bedziesz miala czas i checi pocieniuj reszte *w*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzruszylam sie.
    Takie na sucho maja swoj urok, ale prosze, jesli bedziesz miala czas i checi pocieniuj reszte *w*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super <3 Wprawdzie i tak najbardziej kocham komiks zeszłoroczny, ale ten też jest genialny. Pomysł, kreska, no wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! W zeszłym roku od razu miałam pomysł na fabułę i bardzo łatwo mi się pisało, w tym jednak musiałam się trochę nakombinować. :P

      Usuń